Zamówienie można złożyć na kilka sposobów:
Formularz zamówienia można pobrać na stronie: www.edufit.pl/formularz-zamowienia/
Tak, faktura wysyłana jest w formie papierowej wraz z zamówieniem.
Towar, który mamy w magazynie doręczany jest do 7 dni robocyzch.
Jeśli towaru nie mamy w magazynie termin doręczenia zamówienia wynosi ok. 30 dni roboczych.
Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Darmowa dostawa przysługuje dla zamówień powyżej 390 zł brutto, w przypadku zamówień o niższej wartości doliczamy transport, którego koszt wynosi 19 zł brutto.
Nie. Wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.
Faktura jest dostarczana wraz z towarem. Podmioty niepubliczne, klienci indywidualni i firmy prywatne płacą gotówką/kartą przy odbiorze lub wcześniej, przelewem na podstawie faktury proforma.
Podmioty/placówki publiczne: Udziela im się 14 - dniowego terminu płatności, określonego na fakturze.
Klient może dokonywać zmian w zamówieniu, w jednej z form wskazanej powyżej, do 2 dni od daty jego złożenia, jednakże nie później niż do momentu nadania przez Spółkę wysyłki z przedmiotem zamówienia do Klienta. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za błędy zamawiającego w złożonym zamówieniu.
Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z części produktów składających się na zamówienie, zmiany w adresie dostawy lub zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot odpowiedniej części ceny sprzedaży nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta przez Spółkę.
Klient może zrezygnować zakupionego towaru odstępując od umowy bez podania przyczyny, jednakże w terminie nie późniejszym niż 14 dni od daty odebrania przesyłki i tylko wtedy, jeżeli zakupiony produkt jest kompletny, nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony oraz znajduje się w oryginalnym opakowaniu.
Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący. W przypadku wysłania zwracanego towaru za pobraniem, Sprzedający towaru nie odbierze.
Zwracane towary należy wysyłać bezpośrednio do naszego magazynu, pod adres:
Magazyn Edufit, Stryszów 99, 34-146 Stryszów.
W takiej sytuacji prosimy bez zbędnej zwłoki skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 12 3110722 lub 3110723. Nasi pracownicy poinformują Państwa jak należy złożyć reklamację.
Gwarancja udzielana jest na okres 2 lat.
Tak. Duplikat wyślemy na podany adres email na Państwa prośbę.
W przypadku zamówienia, w którym znajdują się produkty dostępne na magazynie oraz produkty z dłuższym okresem oczekiwania, na prośbę klienta możemy wysłać zamówienie w dwóch częściach, przy czym druga część zostanie wysłana w chwili skompletowania wszystkich brakujących produktów.
Rejestracja w naszym sklepie internetowym przyniesie Państwo korzyści, takiej jak:
1. Podczas logowania na konto użytkownika, wciśnijcie Państwo przycisk „Zapomniałeś hasło?“
2. Następnie wpisz swój adres email, podany podczas rejestracji i wciśnij przycisk WYŚLIJ NOWE HASŁO.
3. Wygenerujemy Państwu nowe hasło, które należy zmienić po pierwszym logowaniu. Można to zrobić w zakładce EDYTUJ DANE KONTA, wciskając przycisk Chcesz zmienić hasło?
Zapisując się do naszego newslettera będziecie Państwo na bieżąco informowani o nowościach, promocjach i zniżkach w naszym sklepie.