Częste pytania

Odpowiedzi na często zadawane pytania

 

  1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienie można złożyć na kilka sposobów:

Formularz zamówienia można pobrać na stronie: www.edufit.pl/formularz-zamowienia/

  1.  Czy wystawiacie Państwo fakturę VAT?

Tak, faktura wysyłana jest w formie papierowej wraz z zamówieniem.

  1. Ile wynosi czas realizacji zamówienia?

Towar, który mamy w magazynie doręczany jest do 7 dni robocyzch.

Jeśli towaru nie mamy w magazynie termin doręczenia zamówienia wynosi ok. 30 dni roboczych.

  1. Czy zamówienia wysyłane są poprzez Pocztę Polską czy firmę kurierską?

Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.  

  1.  Jaki jest koszt dostawy?

Darmowa dostawa przysługuje dla zamówień powyżej 390 zł brutto, w przypadku zamówień o niższej wartości doliczamy transport, którego koszt wynosi 19 zł brutto.

  1. Czy mogę odebrać towar osobiście?

Nie. Wszystkie zamówienia wysyłane są za pośrednictwem firmy kurierskiej.

  1. Jakie sposoby płatności akceptowane są w sklepie Edufit?

Faktura jest dostarczana wraz z towarem. Podmioty niepubliczne, klienci indywidualni i firmy prywatne płacą gotówką/kartą przy odbiorze lub wcześniej, przelewem na podstawie faktury proforma.

Podmioty/placówki publiczne: Udziela im się 14 - dniowego terminu płatności, określonego na fakturze.

 

  1. Czy można dokonywać zmian w potwierdzonym zamówieniu lub zamówienie anulować?

Klient może dokonywać zmian w zamówieniu, w jednej z form wskazanej powyżej, do 2 dni od daty jego złożenia, jednakże nie później niż do momentu nadania przez Spółkę wysyłki z przedmiotem zamówienia do Klienta. Spółka nie ponosi odpowiedzialności za błędy zamawiającego w złożonym zamówieniu.
Zmiany mogą dotyczyć rezygnacji z części produktów składających się na zamówienie, zmiany w adresie dostawy lub zmiany danych na fakturze. W przypadku rezygnacji z zamówienia, jeżeli zapłata została dokonana z góry, zwrot odpowiedniej części ceny sprzedaży nastąpi w terminie 14 (czternaście) dni od dnia otrzymania rezygnacji Klienta przez Spółkę.

  1. W jaki sposób mogę zwrócić towar?

Klient może zrezygnować zakupionego towaru odstępując od umowy bez podania przyczyny, jednakże w terminie nie późniejszym niż 14 dni od daty odebrania przesyłki i tylko wtedy, jeżeli zakupiony produkt jest kompletny, nie był używany i nie został w żaden sposób uszkodzony oraz znajduje się w oryginalnym opakowaniu.
Bezpośrednie koszty zwrotu towaru ponosi Kupujący. W przypadku wysłania zwracanego towaru za pobraniem, Sprzedający towaru nie odbierze.

Zwracane towary należy wysyłać bezpośrednio do naszego magazynu, pod adres:

Magazyn Edufit, Stryszów 99, 34-146 Stryszów.

 

  1. Zawartość paczki jest niezgodna z zamówieniem lub towar jest uszkodzony. Co mogę zrobić w takiej sytuacji?

W takiej sytuacji prosimy bez zbędnej zwłoki skontaktować się z naszym Biurem Obsługi Klienta pod numerem telefonu +48 12 3110722 lub 3110723. Nasi pracownicy poinformują Państwa jak należy złożyć reklamację.

  1. Na jaki okres udzielona jest gwarancja?

Gwarancja udzielana jest na okres 2 lat.

  1. W przypadku zgubienia faktury, wysyłacie Państwo jej duplikat?

Tak. Duplikat wyślemy na podany adres email na Państwa prośbę.

  1. Czy w przypadku większego zamówienia, w którym znajdują się produkty niedostępne aktualnie w magazynie wysyłacie towar po części?

W przypadku zamówienia, w którym znajdują się produkty dostępne na magazynie oraz produkty z dłuższym okresem oczekiwania, na prośbę klienta możemy wysłać zamówienie w dwóch częściach, przy czym druga część zostanie wysłana w chwili skompletowania wszystkich brakujących produktów.​​​​​​​

  1.  Dlaczego warto zarejestrować się w sklepie internetowym www.edufit.pl?

Rejestracja w naszym sklepie internetowym przyniesie Państwo korzyści, takiej jak:

  1. Jak postępować w przypadku zapomnienia hasła?

1. Podczas logowania na konto użytkownika, wciśnijcie Państwo przycisk „Zapomniałeś hasło?“

2. Następnie wpisz swój adres email, podany podczas rejestracji i wciśnij przycisk WYŚLIJ NOWE HASŁO.

3. Wygenerujemy Państwu nowe hasło, które należy zmienić po pierwszym logowaniu. Można to zrobić w zakładce EDYTUJ DANE KONTA, wciskając przycisk Chcesz zmienić hasło?

  1. Dlaczego warto zapisać się do Newslettera?

Zapisując się do naszego newslettera będziecie Państwo na bieżąco informowani o nowościach, promocjach i zniżkach w naszym sklepie.